Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
325 stron ; ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor ; Maguś, Wojciech. Redaktor
8 gru 2023
8 gru 2023
29
https://bc.umcs.pl/publication/51724
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations- Spis treści | 8 gru 2023 |
Peszyński, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Adamik-Szysiak, Małgorzata Maguś, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Żukowski, Mateusz Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Balcer, Wiktor Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Drosik, Adam Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Łukasik-Turecka, Agnieszka Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Michno, Magdalena Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Seklecka, Aleksandra Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor