Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
strony 99-116 ; streszczenie w języku angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor ; Maguś, Wojciech. Redaktor
15 sty 2024
8 gru 2023
62
https://bc.umcs.pl/publication/51714
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Pozycjonowanie innowacyjnew reklamach audiowizualnych.Wybory parlamentarne ad. 2011 | 15 sty 2024 |
Wrona, Janusz (1953- ) Śladkowski, Wiesław (1935-). Red.
Mikucka-Wójtowicz, Dominika Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zelt, Stanisław (1874-1922)
Baluk, Walenty Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Politologi Baluk, Walenty. Redaktor naczelny Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Centrum Europy Wschodniej UMCS
Harkot, Magdalena Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Listwan-Franczak, Karolina Łanczont, Maria. Red.
Maj, Ewa (1957- ) Śladkowski, Wiesław (1935-). Red.