Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
strony 289-303 ; streszczenie w języku angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor ; Maguś, Wojciech. Redaktor
8 gru 2023
8 gru 2023
21
https://bc.umcs.pl/publication/51725
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Język koncyliacyjny sposobem pozyskiwaniawyborców przez Jarosława Kaczyńskiegow kampanii prezydenckiej 2010 roku | 8 gru 2023 |
Nowak, Paweł (1968- )
Bednarczyk, Michał Jan (1990- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Radzik, Tadeusz (1953-2009). Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Majchrzyk, Konrad Koło Naukowe Historyków Studentów UMCS (Lublin)
Górska-Zabielska, Maria Smolska, Ewa Wachecka-Kotkowska, Lucyna Dobrowolski, Radosław (1964- ). Red. Orłowska, Anna (geomorfologia). Red. Hołub, Beata. Red. Janicki, Grzegorz. Red
Ludwikowska-Kędzia, Małgorzata Dobrowolski, Radosław (1964- ). Red. Orłowska, Anna (geomorfologia). Red. Hołub, Beata. Red. Janicki, Grzegorz. Red
Glinka, Kamil. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zwierzchowski, Piotr (1972- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Czarnota, Tomasz Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii