Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
strony 77-96 ; streszczenie w języku angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor ; Maguś, Wojciech. Redaktor
Jan 15, 2024
Dec 8, 2023
54
https://bc.umcs.pl/publication/51713
Edition name | Date |
---|---|
Kampanie braci.Lech Kaczyński i Jarosław Kaczyński w starciacho urząd Prezydenta RP – analiza porównawcza | Jan 15, 2024 |
Litwin-Lewandowska, Dorota. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Paruch, Waldemar. Red.
Gielniewski, Grzegorz Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Hurska-Kowalczyk, Liana (1981- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Sielski, Jerzy Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Trembicka, Krystyna. Redaktor naczelny
Maguś, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Jagielski, Tomasz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gackowski, Tomasz Nowak-Teter, Ewa. Red.
Strzymiński, Marcin Polska Akademia Nauk. Oddział w Lublinie Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)