Vol. 39, nr 2 (2020) posiada monograficzny tytuł: Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Pankowska, Dorota. Red. ; Chudnicki, Andrzej. Red.
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 39 (2020), nr 4
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Nov 24, 2023
Sep 1, 2023
28
https://bc.umcs.pl/publication/50494
Edition name | Date |
---|---|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 39 (2020), nr 4. Spis treści | Nov 24, 2023 |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Marczuk, Mieczysław. Red. Kuratorium Oświaty i Wychowania w Lublinie. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych w Lublinie
Kuratorium Oświaty i Wychowania w Lublinie. Instytut Kształcenia Nauczycieli im. Władysława Spasowskiego. Oddział Szkolenia Nauczycieli w Lublinie
Kuratorium Oświaty i Wychowania w Lublinie. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych w Lublinie
Marczuk, Mieczysław. Red. Kuratorium Oświaty i Wychowania w Lublinie. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych w Lublinie
Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red.
Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red.