Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 1, s. 45-58 ; tytuł równoległy w języku polskim: Samokształcenie studentów w warunkach pandemii COVID-19 ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru ; Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:45459
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 1
31 sty 2023
30 sty 2023
108
https://bc.umcs.pl/publication/49141
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Bidyuk, N. The self-study of university students under the COVID-19 pandemic | 31 sty 2023 |
Lazarenko, Nataliia Ihnatova, Olena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Koval, Myroslav Lytvyn, Andrii Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Roguska, Angnieszka. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS Byra Stanislaw. Red. Boczkowska, Magdalena. Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Boichuk, Iurii Borysov, Volodymyr Hranovska, Tetiana Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Hutor, Liubov Sodomora, Pavlo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Zapotoczna, Magdalena. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Mazur, Zbigniew Leszek Kruk, Emil. Redaktor Fundacja Inicjatyw Akademickich