Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
oai:bc.umcs.pl:44797 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 34, 2 (2021)
Jun 29, 2022
Jun 29, 2022
88
https://bc.umcs.pl/publication/48444
Edition name | Date |
---|---|
Kolańska, M. Wpływ reklam na postrzeganą wartość markidla obrazu siebie konsumenta | Jun 29, 2022 |
Całczyńska, Emilia Kirenko, Janusz (1954-). Red. Parczewska, Teresa (1959-). Red. Chojak, Małgorzata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Macheta, Krystian. Gorbaniuk, Oleg. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)