Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 31 (1997), strony 215-224 ; tyt. równoległy: Pragmatyka marketingowa polskiego małego biznesu
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 31 (1997)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
May 21, 2024
Jun 14, 2021
88
88
https://bc.umcs.pl/publication/43261
Edition name | Date |
---|---|
Sobczyk, G. Marketingpragmatik vom polnischen small business | May 21, 2024 |
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Stępnik, Krzysztof. Redaktor