Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 31 (1997), strony 199-213 ; tyt. równoległy: Motywacja w zarządzaniu przez jakość jako czynnik odniesienia sukcesu rynkowego
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 31 (1997)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
14 cze 2021
59
60
https://bc.umcs.pl/publication/43265
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Skrzypek, E. Motivation in quality management as a factor of market success | 21 maj 2024 |
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji