Bibliografia na stronach 151-152. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 12 (1999), strony 131-154 ; tyt. równoległy: Emotional value of colour in the perception of advertisements
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 12 (1999)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
May 13, 2021
May 13, 2021
88
93
https://bc.umcs.pl/publication/42303
Edition name | Date |
---|---|
Puła, A. Emocjonalna wartość barwy w odbiorze komunikatów reklamowych | May 13, 2021 |