Tyt. równol.: The study of an individual case of a partially sighted child with Down syndrome as an example of a rehabilitation education ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 27 (2014), 2, s. 61-71 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:21773
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 27 (2014), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 22, 2021
Dec 10, 2015
654
654
https://bc.umcs.pl/publication/24525
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kostka-Szymańska, Małgorzata. Redaktor
Wolińska, Jolanta M. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Nowak, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Chodkowska, Maria Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Kazanowski, Zdzisław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)