Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 4 (1994), strony 53-59 ; tyt. równoległy: Orientacja marketingowa małych firm podczas transformacji polskiej gospodarki
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 4 (1994)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
27 paź 2021
11 cze 2021
25
25
http://bc.umcs.pl/publication/43186
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Sobczyk, G. Marketing orientation of small firms uuring Polish economy transformation | 27 paź 2021 |
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji