Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 17 (1994), strony 209-226 ; tyt. równoległy: Strategia kompleksowego zarządzania jakością w warunkach konkurencyjnego rynku
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 17 (1994)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
11 cze 2021
35
35
https://bc.umcs.pl/publication/43206
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Skrzypek, E. The strategy of complex quality management in the conditions of the competitive market | 21 maj 2024 |
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji