Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 3 (1994), strony 45-51 ; tyt. równoległy: Znaczenie polityki segmentacji rynku w przedsiębiorstwie
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 3 (1994), strony 45-51
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
11 cze 2021
31
31
https://bc.umcs.pl/publication/43185
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Ślusarczyk, S. The importance of the policy of market segmentation in the enterprise | 21 maj 2024 |
Ślusarczyk, Stanisław (1952- ).
Ślusarczyk, Stanisław (1952- ).
Ślusarczyk, Stanisław (1952- ).
Niezgoda, Dionizy. Szepytowski, Wojciech Zenon. Żelazko, Małgorzata. Szepytowski, Wojciech Zenon. Żelazko, Małgorzata.
Masłowska, Gabriela (1950- ). Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Makarski, Sylwester (1942- ). Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Kuczyńska, Marianna (ekonomika rolnictwa). Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji