Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 3 (1994), strony 45-51 ; tyt. równoległy: Znaczenie polityki segmentacji rynku w przedsiębiorstwie
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 3 (1994), strony 45-51
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
27 paź 2021
11 cze 2021
17
17
http://bc.umcs.pl/publication/43185
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Ślusarczyk, S. The importance of the policy of market segmentation in the enterprise | 27 paź 2021 |
Ślusarczyk, Stanisław (1952- ).
Ślusarczyk, Stanisław (1952- ).
Ślusarczyk, Stanisław (1952- ).
Ślusarczyk, Stanisław (1952- ).
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor