Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3, s. 109-124 ; streszcz. ang. ; tyt.równol.: Emotional Intelligence of Military and Civilian Students and Their Methods of Coping with Stress
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Tychmanowicz, Anna. Red.
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:28681
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
13 kwi 2018
159
159
https://bc.umcs.pl/publication/31706
Koszyk, Rafał Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Bernacka, Ryszarda Ewa. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Wiatrowska, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Tychmanowicz, Anna. Red.
Wiatrowska, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Tychmanowicz, Anna. Red.
Byra, Stanisława Parchomiuk, Monika
Buczak, Agnieszka. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Markiewicz, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Tychmanowicz, Anna. Red.
Saryusz-Wolska, Magdalena Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii