Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3, s. 17-26 ; streszcz. ang. ; tyt.równol.: Max Scheler’s Epistemology of Values as the Basis for Pedagogical Thinking
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Tychmanowicz, Anna. Red.
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:28675
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
13 kwi 2018
391
395
https://bc.umcs.pl/publication/31700
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Sobczak, Sławomir - Epistemologia wartości Maxa Schelera jako podstawa myślenia pedagogicznego | 22 kwi 2021 |