artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 3 (2019), s. 127-143 ; artykuł w: Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, s. 127-143
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Olejnik, Urszula. Red. ; Łukasik, Izabella. Red. ; Grabowiec, Anna. Red.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 3 (2019) ; Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
3 kwi 2024
17 lip 2020
55
55
https://bc.umcs.pl/publication/36963
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Pankowska, D. Preventing aggression at school using educational transactional analysis | 3 kwi 2024 |
Rico Noguera, Juan Carlos. Caicedo Ortiz, Julián Andrés. Guzmán Mendoza, Carlos Enrique.
Pankowska, Dorota Kirenko, Janusz (1954- ). Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Pankowska, Dorota Chudnicki, Andrzej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Pankowska, Dorota. Red. Chudnicki, Andrzej. Red.