Tytuł:
Preventing aggression at school using educational transactional analysis
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
agresja w szkołach ; zapobieganie przemocy
Opis:
artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 3 (2019), s. 127-143 ; artykuł w: Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, s. 127-143
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Olejnik, Urszula. Red. ; Łukasik, Izabella. Red. ; Grabowiec, Anna. Red.
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 3 (2019) ; Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji