Wnioski z badań - lata 2020-2021
Advertising and modern information and communication technologies
Prace monograficzne wydane w w serii numerowanej: Recepcja Mediów ; 2450-4378
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
oai:bc.umcs.pl:50729 ; 978-83-227-9648-1
Publikacja udostępniona za zgodą wydawcy
Apr 16, 2025
Apr 16, 2025
121
https://bc.umcs.pl/publication/54838
Edition name | Date |
---|---|
Reklama i nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne | Apr 16, 2025 |
Nowicki, Maciej (1910-1950) Sandecka, Stanisława (1912-)
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Karwowski, Marcin Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Listwan-Franczak, Karolina Łanczont, Maria. Red.
Černenko, Maksim. Âkovlêv, Anatolìj Ìvanovič (1937- ). Âkovlêv, Anatolìj Ìvanovič (1937- ).