Artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 41 (2022), nr 2, s. 41-53
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Byra Stanislaw. Red. ; Boczkowska, Magdalena. Red. ; Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Zakład Botaniki i Mykologii UMCS
Apr 3, 2024
Apr 3, 2023
77
https://bc.umcs.pl/publication/49664
Edition name | Date |
---|---|
Kurowski, A., COVID, home schooling and inequalities | Apr 3, 2024 |
Tomiło, Janusz Piotr Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Olejnik, Urszula. Red. Łukasik, Izabella. Red. Grabowiec, Anna. Red.
Hajkowska, Monika Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Giercarz-Borkowska, Magdalena Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Błażejewska, Katarzyna. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Szafrańska-Gajdzica, Anna. Pawlak, Justyna (psychologia). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor