Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio F, Humaniora Vol. 31-Vol 37
Bibliografia na stronie 180. ; Streszczenie w języku angielskim, polskim i rosyjskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 36, 2 (2018), strony 173-181 ; Literatura i kultura XX-XXI wieku Strony 173-181 ; tyt. równoległy: Phraseological potential of advertising slogans ; Potencjał frazeologiczny sloganów reklamowych
Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 36, 2 (2018) ; Literatura i kultura XX-XXI wieku
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Jul 5, 2024
Oct 7, 2019
79
80
https://bc.umcs.pl/publication/35469
Edition name | Date |
---|---|
Âkovleva, O. Frazeologičeskij potencial reklamnyh sloganov | Jul 5, 2024 |
Chlebda, Wojciech (1950- ) Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Chlebda, Wojciech (1950-). Red. Lewicki, Andrzej Maria (1934- ). Red.