Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio F, Humaniora Vol. 31-Vol 37
Bibliografia na stronie 180. ; Streszczenie w języku angielskim, polskim i rosyjskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 36, 2 (2018), strony 173-181 ; Literatura i kultura XX-XXI wieku Strony 173-181 ; tyt. równoległy: Phraseological potential of advertising slogans ; Potencjał frazeologiczny sloganów reklamowych
Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
oai:bc.umcs.pl:32203 ; 0239-426X
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 36, 2 (2018) ; Literatura i kultura XX-XXI wieku
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
5 lip 2024
7 paź 2019
70
70
https://bc.umcs.pl/publication/35469
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Âkovleva, O. Frazeologičeskij potencial reklamnyh sloganov | 5 lip 2024 |
Chlebda, Wojciech (1950- ) Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Chlebda, Wojciech (1950-). Red. Lewicki, Andrzej Maria (1934- ). Red.