Tyt. równol.: The scope of internationalization of trans-national corporations at FMCG market in Poland: an attempt of assessment ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, Vol. 42 (2008), s. 355-365 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 42 (2008)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
Oct 23, 2015
432
432
https://bc.umcs.pl/publication/23910
Czarecki, Jacek Zajkowski, Robert
Zajkowski, Robert. Żukowska, Beata (ekonomia).
Bartosińska, Dorota Jankiewicz-Siwek, Anna Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Jankiewicz-Siwek, Anna Bartosińska, Dorota Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Bartosińska, Dorota Jankiewicz-Siwek, Anna Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Bartosińska-Kowalska, Dorota Jankiewicz-Siwek, Anna Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zajkowski, Robert