Tyt. równol.: Because first impressions matter. On the meaning of physical and social attractiveness for impression formation on social networking sites ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 24 (2011), 2, s. 75-84 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 24 (2011), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 22, 2021
Dec 15, 2015
226
226
http://bc.umcs.pl/publication/24574
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Życzyński, Henryk (1890-1940)
Maschak, Svitlana Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Palasevych, Iryna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Virna, Zhanna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Tomaszek, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)