Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 8 (1995), strony 63-68 ; Tytuł równoległy: Socio-emotional functioning of the children with school difficulties ; Streszczenie w języku angielskim.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
oai:bc.umcs.pl:38438 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 8 (1995)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
23 kwi 2021
23 kwi 2021
173
173
https://bc.umcs.pl/publication/41868
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Ledwoch, B. Społeczno-emocjonalne funkcjonowanie dzieci z trudnościami w nauce szkolnej | 23 kwi 2021 |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor