Tyt. równol.: The Impact of Market Leadership on the Process of Price Determination ; artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 4, s. 579-588 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 4
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
Apr 26, 2017
50
50
https://bc.umcs.pl/publication/29912
Edition name | Date |
---|---|
Ścianowska, Agnieszka - Wpływ zjawiska przywództwa rynkowego na proces wyznaczania cen przez przedsiębiorstwa | May 21, 2024 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Ciozda, Krystyna (1944- ) Orłowski, Ryszard (1927- ).Redaktor sekcji