Tyt. równol.: The Impact of Market Leadership on the Process of Price Determination ; artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 4, s. 579-588 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 4
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
Apr 26, 2017
65
67
https://bc.umcs.pl/publication/29912
Edition name | Date |
---|---|
Ścianowska, Agnieszka - Wpływ zjawiska przywództwa rynkowego na proces wyznaczania cen przez przedsiębiorstwa | May 21, 2024 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Ciozda, Krystyna (1944- ) Orłowski, Ryszard (1927- ).Redaktor sekcji
Dec, Paweł (ekonomia). Masiukiewicz, Piotr (1951- ).