Tyt. równol.: The role of the public relations in a contemporary enterprise ; Artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, Vol. 41 (2007) s. 229-240 ; streszcz. ang.
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 41 (2007)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
22 paź 2015
565
565
https://bc.umcs.pl/publication/23870
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Brylska, Aneta - Rola public relations we współczesnym przedsiębiorstwie | 21 maj 2024 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Ciozda, Krystyna (1944- ) Orłowski, Ryszard (1927- ).Redaktor sekcji