Tyt. równol.: The role of the public relations in a contemporary enterprise ; Artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, Vol. 41 (2007) s. 229-240 ; streszcz. ang.
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 41 (2007)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
22 paź 2015
594
594
https://bc.umcs.pl/publication/23870
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Brylska, Aneta - Rola public relations we współczesnym przedsiębiorstwie | 21 maj 2024 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Ciechomski, Konrad
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)