Artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 40 (2021), nr 3, s. 119-138
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 40 (2021)
3 kwi 2024
23 sie 2023
34
https://bc.umcs.pl/publication/50259
Dąbrowska, Izabela Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Ouafi, Abir Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Kotorowicz-Jasińska, Karolina Krzemińska-Adamek, Małgorzata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Szabó, Ildikó Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Chodkiewicz, Halina Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Cinganotto, Letizia Cuccurullo, Daniela Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Kowalik-Paluch, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Parczewska, Teresa (1959-). Red.