Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio F, Humaniora Vol. 31-Vol 37
Tyt. równol.: Influence of the messages emitted in the media on Polish contemporary phraseology ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 27 (2009), s. 93-111 ; streszcz. ang.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
0239-426X ; oai:bc.umcs.pl:21704
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 27 (2009)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
5 lip 2024
8 gru 2015
1 389
1389
https://bc.umcs.pl/publication/24437
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Połowniak-Wawrzonek, Dorota - Wpływ komunikatów emitowanych w mediach na współczesną polską frazeologię | 5 lip 2024 |
Sochaniewicz, Kazimierz (1892-1930)
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Gumowska, Ilona Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Wierel, Karolina Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Kniaź, Lidia Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Juszczyk, Andrzej Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Kaliszuk, Przemysław Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.