tytuł równoległy w języku polskim: „Uczę się mimochodem” – innowacyjny program nauczania jako nowe spojrzenie na edukację dzieci na etapie przedszkolnym oraz na pierwszym etapie edukacyjnym ; artykuł w: Prima Educatione Vol. 7 (2023), s. 167-181 ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
2544-2317 ; oai:bc.umcs.pl:48208
Prima Educatione Vol. 7 (2023)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Jan 8, 2024
Jan 8, 2024
26
https://bc.umcs.pl/publication/52029
Bednarkowa, Wiga Miłoń, Marta Kirenko, Janusz (1954-). Red. Parczewska, Teresa (1959-). Red. Chojak, Małgorzata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Czaja-Chudyba, Iwona Kowalska, Monika Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Tychmanowicz, Anna. Redaktor numeru
Nowakowska-Buryła, Ilona Kruszko, Krzysztof Kirenko, Janusz (1954- ). Red. Kruszko, Krzysztof. Red. Nowakowska-Buryła, Ilona. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Kaleta, Radosław Kowalow, Siergiej. Redaktor naczelny Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Instytut Historii Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Instytut Neofilologii
Szadzińska, Ewa Kirenko, Janusz (1954-). Red. Parczewska, Teresa (1959-). Red. Chojak, Małgorzata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Jaszczyszyn, Elżbieta Jakubowska, Emilia Kirenko, Janusz (1954-). Red. Parczewska, Teresa (1959-). Red. Chojak, Małgorzata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Jakibowska, Emilia Jaszczyszyn, Elżbieta Kirenko, Janusz (1954-). Red. Parczewska, Teresa (1959-). Red. Chojak, Małgorzata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Kusiak, Krystyna Kirenko, Janusz (1954-). Red. Parczewska, Teresa (1959-). Red. Chojak, Małgorzata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii