artykuł w: Prima Educatione Vol. 7 (2023), s. 89-102 ; tytuł równoległy w języku polskim: Post-COVID-19 Własne pokoje: Wnioski wyciągnięte z wirtualnychprojektów rozwoju zawodowego przeznaczonych dla nauczycieli wczesnego dzieciństwa w Ontario ; streszczenia w językach angielskim, polskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
2544-2317 ; oai:bc.umcs.pl:48196
Prima Educatione Vol. 7 (2023)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
8 sty 2024
8 sty 2024
55
https://bc.umcs.pl/publication/52017
Ungeheuer-Gołąb, Alicja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Andrzejewska, Jolanta. Redaktor naukowy
Siemionow, Justyna Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Sadowska, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Urbanowicz, Piotr Radomski, Andrzej (1964- ) red.
Potorska, Alicja. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS Byra Stanislaw. Red. Boczkowska, Magdalena. Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Osadčenko, Ìnna Ìvanìvna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gutor, Ljubov V. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nychkalo, Nella. Redaktor numeru Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru