Artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 41 (2022), nr 1, s. 41-52
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Byra Stanislaw. Red. ; Boczkowska, Magdalena. Red. ; Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Apr 3, 2024
Apr 3, 2023
192
https://bc.umcs.pl/publication/49649
Edition name | Date |
---|---|
Kolber, M., Learned helplessness of young people during the COVID-19 distance learning. A research report | Apr 3, 2024 |
Bykov, Valerii Gurzhii, Andrii Ovcharuk, Oksana Ivaniuk, Iryna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Koval, Myroslav Lytvyn, Andrii Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Popławska, Agata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Wierzejska, Joanna. Redaktor Sanecki, Grzegorz. Redaktor
Tabis, Dominika Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Jansson, André Nowak-Teter, Ewa. Red.
Kabat, Małgorzata Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Mazur, Zbigniew Leszek Kruk, Emil. Redaktor Fundacja Inicjatyw Akademickich
Szymczyk, Katarzyna Zajkowski, Robert. Rekaktor