artykuł w: Prima Educatione. Vol. 4 (2020), s. 177-186 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Supporting education – peer interactions as an untapped source of development support ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
2544-2317 ; oai:bc.umcs.pl:45381
Prima Educatione. Vol. 4 (2020)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Jan 19, 2023
Jan 19, 2023
70
https://bc.umcs.pl/publication/49051
Edition name | Date |
---|---|
Rzechowska, E. Edukowanie wspierające – interakcje rówieśnicze jako niewykorzystane źródło wspomagania rozwoju | Jan 19, 2023 |
Chojecka, Jana. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Przybylska, Lucyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Łanczont, Maria. Red.
Rzechowska, Ewa. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Rzechowska, Ewa Krawiec, Bogumiła Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Tychmanowicz, Anna. Redaktor numeru