artykuł w: Prima Educatione. Vol. 4 (2020), s. 107-117 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Personal knowledge of younger school-age children about essence and methods of learning ; streszczenie w języku angielskim, polskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Prima Educatione. Vol. 4 (2020)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
19 sty 2023
19 sty 2023
71
https://bc.umcs.pl/publication/49046
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Bartoszewicz, M. Wiedza potoczna uczniów w młodszym wieku szkolnym na temat istoty i sposobów uczenia się | 19 sty 2023 |
Kowaluk-Romanek, Marzena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Olejnik, Urszula. Red. Łukasik, Izabella. Red. Grabowiec, Anna. Red.
Aksman, Joanna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Wójcik, Magdalena. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Wicha, Tomasz. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Paruch, Waldemar. Red.
Zbróg, Zuzanna Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Skałbania, Barbara Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Andrzejewska, Jolanta. Redaktor naukowy
Wawer, Rafał. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS