Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 33, 2 (2020), strony 131-148 ; Tytuł równoległy: Applying Polish and international findings of innovative programme of teaching art in early school education (conclusions drawn after the first year of applying the programme) ; Streszczenie w języku polskim i angielskim.
Wydawnictwo Uniwerstetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:34788 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 33, 2 (2020)
22 kwi 2021
10 lis 2020
134
134
https://bc.umcs.pl/publication/37958
Wicha, Tomasz. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Paruch, Waldemar. Red.
Kurowska, Barbara. Łapot-Dzierwa, Kinga. Autor
Zawada, Ernest. Lech, Konstanty (1899-1973). Red. Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Aksman, Joanna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Kuśpit, Małgorzata. Red.