artykuł w: Prima Educatione Vol. 3 (2019), s. 41-48 ; tytuł równoległy w języku polskim: Zastosowanie metod terapii tańcem/ruchem u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu jako czynników ułatwiających kreatywny ruch i komunikację niewerbalną ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
2544-2317 ; oai:bc.umcs.pl:45357
Prima Educatione Vol. 3 (2019)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Jan 19, 2023
Jan 18, 2023
54
https://bc.umcs.pl/publication/49026
Antunes Alves, Ana Paula Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Wojnarska, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954- ). Red.
Obuchowska, Irena (1932-)
Saillet, Alexsandre de (1811-1866)
Sadowska, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Dąbrowska, Anna (prawo administracyjne) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji. Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor