artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 3 (2019), s. 116-126 ; artykuł w: Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, s. 116-126
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Olejnik, Urszula. Red. ; Łukasik, Izabella. Red. ; Grabowiec, Anna. Red.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 3 (2019) ; Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
3 kwi 2024
17 lip 2020
64
65
https://bc.umcs.pl/publication/36962
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wrońska, M. Kształcenie medialne nauczycieli w kontekście kompetencji opóźnienia kulturowego Williama F. Ogburna | 3 kwi 2024 |
Wrońska, Marta. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Świdzińska, Agata. Red.
Wrońska, Marta. Lech, Konstanty (1899-1973). Red. Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)