Artykuł z: Folia Bibliologica. Vol. 59 (2017), s. 71-99
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej ; Has-Tokarz, Anita. Red. ; Malesa, Renata. Red. ; Piechota, Grażyna. Red.
Folia Bibliologica. Vol. 59 (2017)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Jun 24, 2024
Aug 24, 2018
53
54
https://bc.umcs.pl/publication/32243
Edition name | Date |
---|---|
Augustyn, K., Od produktu do usługi. Przemiany na rynku książki w epoce nowych mediów | Jun 24, 2024 |
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Biblioteka Główna
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Biblioteka Główna Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS
Has-Tokarz, Anita. Red. Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Biblioteka Główna Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS
Juda, Maria. Red. Kasperek, Bogusław. Red. Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Biblioteka Główna Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Mrii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Juda, Maria. Red. Kasperek, Bogusław. Red. Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Biblioteka Główna Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Mrii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Juda, Maria. Red. Kasperek, Bogusław. Red.
Wojnarowicz, Stanisława. Red.
Plis, Jerzy. Red.