Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia. Vol. 16,1, s. 219-229 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: The analysis of the negative election advertisements by the example of Platforma Obywatelska’s campaign against PiS party in 2007 elections in Poland
nakł. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia. Vol. 16, 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Mar 19, 2018
Apr 1, 2014
39
37
http://bc.umcs.pl/publication/7288
Edition name | Date |
---|---|
Borowicz, Marlena - Analiza negatywnej reklamy wyborczej na przykładzie kampanii PO przeciwko PiS w 2007 roku | Mar 19, 2018 |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Furtak, Domimika Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Słupek, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Krzyżanowski, Marcin Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Guzda, Patryk Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Woźniak, Monika Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)