artykuł w: Prima Educatione Vol. 3 (2019), s. 121-129. ; tytuł równoległy w języku polskim: Efektywność terapii integracji sensoryczneju dzieci z trudnościami w uczeniu się ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
2544-2317 ; oai:bc.umcs.pl:45364
Prima Educatione Vol. 3 (2019)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
19 sty 2023
18 sty 2023
97
https://bc.umcs.pl/publication/49033
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Szmalec, J. Sensory integration dysfunction in children with learning difficulties | 19 sty 2023 |
Szmalec, Jacek Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Zazzo, René Lewicka, Elżbieta. Tł. Galifret-Granjon, Nadine Manicka, Maria. Tł.
Zazzo, René Lewicka, Elżbieta. Tł. Galifret-Granjon, Nadine Manicka, Maria. Tł.
Saryusz-Wolska, Magdalena Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Dzieńkowski, Tomasz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii