tytuł równoległy: An assessment of financial services quality and the degree of clients’ satisfaction in banks ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 38 (2004), strony 445-454
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 38 (2004), strony 445-454
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
31 maj 2021
124
124
https://bc.umcs.pl/publication/42974
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kijek A., Kijek T., Ocena jakości usług oraz stopnia zadowolenia klientów banku | 21 maj 2024 |
Kijek, Arkadiusz Kijek, Tomasz Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Kijek, Arkadiusz Kijek, Tomasz Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Kijek, Arkadiusz Kijek, Tomasz
Kijek, Arkadiusz Kijek, Tomasz
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor