Bibliografia na stronie 173. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 26, 10 (1992), strony 159-173 ; tyt. równoległy: Market segmentation concept
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 26, 10 (1992)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
25 maj 2021
604
604
https://bc.umcs.pl/publication/42879
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Pawlak, J. Marketingowa segmentacja rynku | 21 maj 2024 |
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Staszkiewicz, Marzena Klimkiewicz, Katarzyna Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Sienkiewicz, Łukasz Stępnik, Krzysztof. Redaktor