tytuł równoległy: Value based management for the shareholders as a strategic aim of the enterprise ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia . Vol. 34 (2000), strony 65-71
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia . Vol. 34 (2000), strony 65-71
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
May 21, 2024
May 17, 2021
24
24
http://bc.umcs.pl/publication/42358
Edition name | Date |
---|---|
Jeżak J.,Wzrost wartości dla akcjonariuszy jako strategiczny cel przedsiębiorstwa | May 21, 2024 |
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Staszkiewicz, Marzena Klimkiewicz, Katarzyna Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Sienkiewicz, Łukasz Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Dudek, Alicja Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Chomątowska, Barbara Grzebieluch, Jolanta Janiak-Rejno, Iwona Kiedik, Dorota Żarczyńska-Dobiesz, Agnieszka Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Myjak, Teresa Stępnik, Krzysztof. Redaktor