Tyt. równol.: Customer value creation in banking innovations ; artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, Vol. 47 (2013), 3, s. 455-463 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 47 (2013)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
Oct 15, 2015
88
88
https://bc.umcs.pl/publication/23536
Edition name | Date |
---|---|
Nosowski, Adam - Kreowanie wartości dla klienta w innowacjach bankowych | May 21, 2024 |
Łękawa, Zofia Nosowski, Adam
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Nosowski, Adam Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)