Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
15 sty 2024
23 lis 2023
92
https://bc.umcs.pl/publication/51369
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów | 15 sty 2024 |
Sochacka, Anna
Kulikov, Volodymyr Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Laba, Oksana Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Kuszak, Kinga Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS Lech, Konstanty (1899-1973). Red. Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Wilde, Oscar (1854-1900) Belmont, Leo (1865-1941). Tł.
Renouvier, Charles (1815-1903) Thomas, Gabriel Jules (1824-1905). Wyd. Drzewiecki, Konrad (1871-1922). Tł.
Styk, Józef (1942- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Cackowski, Zdzisław (1930-2016). Red.
Bondos, Ilona (1985- ).