Lublin Studies in Modern Languages and Literature
Vol. 43, Nr 3 (2019) posiada tytuł: Literacy skills in language education ; artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 43, Nr 3 (2019), s. 45-59
redaktorzy: Jerzy Brzeziński, Irena Nowicka-Koźluk, Janusz Golec, Jarosław Krajka and Jolanta Knieja ; od 2013 publikowane online w formule open-access przez Wydawnictwo UMCS
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 43, Nr 3 (2019)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
10 paź 2024
28 sty 2021
54
54
https://bc.umcs.pl/publication/39870
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Piasecka, L. K. When the print meets the screen: towards a model of L1 and L2 reading comprehension | 10 paź 2024 |
Gąsior, Klaudia Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Humanistyczny Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Krzemińska-Adamek, Małgorzata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Humanistyczny Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Marzec-Jóźwicka, Magdalena. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.