w: Zeszyty Cyrylo-Metodiańskie Nr 10 (2021), s. 230-232 ; recenzja książki: Duszkowa,Mira. Interaktiwni metodi w obuczenieto po disciplinata „Literatura za deca i junoszi“.Ruse: AI Rusenski uniwersitet, 2021, 121 s. ; tytuł ksiażki w jęz. ang.: Dushkova, Mira. Interactive methods in teaching children’s and teenage literature
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filologiczny. Instytut Neofilologii ; Sotirov, Petăr. Red.
Zeszyty Cyrylo-Metodiańskie Nr 10 (2021)
24 sty 2024
19 sty 2024
19
https://bc.umcs.pl/publication/52132
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Stoycheva, S. [rec.]. Sywremenni interaktiwni praktiki w obuczenieto po literatura | 24 sty 2024 |
Kłoś, Anna. Rec. Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Jop, Robert. Rec. Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Teterycz-Puzio, Agnieszka. Rec. Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Mazur, Mariusz. Rec. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Charczuk, Wiesław. Rec. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Sioma, Marek. Rec. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Lewandowski, Jan. Rec. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Hübner, Mateusz. Rec. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii